
Twoja ulubiona biżuteria przestała wyglądać idealnie lub zauważyłaś_łeś jakiś defekt? Masz aż dwa lata od daty zakupu, aby zgłosić reklamację – całkowicie BEZPŁATNIE!
Chcemy, aby nasze dodatki towarzyszyły Ci zarówno na co dzień, jak i podczas wyjątkowych chwil. Im szybciej zgłosisz reklamację, tym sprawniej naprawimy lub wymienimy Twój produkt, by jak najszybciej wrócił do Ciebie.
Po otrzymaniu przesyłki z reklamacją mamy do 14 dni roboczych na jej rozpatrzenie, choć dołożymy wszelkich starań, aby zrobić to jak najszybciej.
Poniżej znajdziesz instrukcję, jak łatwo zgłosić reklamację krok po kroku.
1. Przede wszystkim skontaktuj się z nami na email. reklamacje@pracownianue.pl - wyjaśnij sytuację, wyślij zdjęcia, podaj numer zamówienia. Najlepiej aby temat maila brzmiał następująco: REKLAMACJA zamówienie nr. 4532 (przykładowy numer - wpisz tutaj swój). Wtedy na pewno przyśpieszy to proces reklamacyjny.
2. Jeśli odpowiedzieliśmy tobie na maila i musisz odesłać do nas produkt w celu naprawy/wymiany/zwrotu pieniędzy postępuj zgodnie z poniższą instrukcją!